C.E. PEDREGUER

UNA DEFENSA SÒLIDA EVITA LA DERROTA

UNA DEFENSA SÒLIDA EVITA LA DERROTA

SD SUECA 1-1 CE PEDREGUER

JUVENIL 3-5 VILAJOIOSA «A»

Onze: Vaello (P), Cépedes, Ivan (C) , Àlex, Joe, Giménez, Carim, Joel (76, Abel), Miralles (46, Rodrigo), Martínez i Hugo.

El Pedreguer va visitar el passat cap de setmana el camp del Sueca, un equip que té la intenció de sumar per a poder eixir de la part baixa de la taula, mentre que el Pedreguer vol continuar amb la bona ratxa encadenada des de la jornada 14 en la qual va assetjar el camp del Canals amb un balanç de 3 victòries i 2 empats. Els d’Octavio no ho van tindre gens fàcil davant un Sueca que volia marcar els temps del partit.

La primera part els locals van eixir dominant la possessió de la pilota sobretot en camp propi, una possessió estèril, ja que no arribaven amb holgura als dominis de Vaello. Els blavets mostraven el seu poder en el contra atac per mitjà de Miralles i Joel, aquest últim va ser determinant driblant a dos contraris i el tercer li va fer penal. Penal que es va encarregar de convertir Martínez i posar-li les coses de cara al Pedreguer. L’equip va seguir amb la solidesa defensiva que portava fins obrir el marcador i així es va arribar al descans.

La segona part va sofrir un canvi radical que marcaria el devindre del partit. A l’inici de la segona meitat el Sueca ja havia fet tres canvis per tal de revertir la situació. A més va avançar les línies moltíssim, acumulant molta gent en atac creant molt de perill, i a conseqüència, va arribar l’empat molt prompte. En el minut 46, centrada lateral la pilota no es rebutjada per ningun defensor, bota i colpetja en les mans de Céspedes. Penal clar i gol que va anotar el jugador local. El Sueca volia més i més i va seguir apretant fins a la finalització del partit, però entre les grans accions defensives i les bones parades de Vaello es va poder evitar la derrota que s’aproximava de manera significativa. Al remat un punt molt valuós que suma el conjunt blavet, ja que hauria pogut perdre a causa del mal segon temps.

El Juvenil va perdre 3-5 davant la Vilajoiosa “A, equip que figura en la part alta de la classificació. No obstant els blavets haurien pogut traure algo positiu ja que amb el resultat de 3-3 l’equip visitant tenia dos jugadors expulsats. Amb tot a favor, no ho van aprofitar i van encaixar 2 gols en els últims 15 minuts de partit sofrint una derrota dolorosa. La nota positiva va ser el hat-trick anotat per Rubén i les bones intervencions de Pau en la porteria. Cal reflexionar i seguir treballant més que mai per revertir la situació.

#amuntblavets #amuntpedreguer